رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 6 روز سن داره

داستان جوانمرد کوچک

یه تصمیم یهویی

1396/6/12 21:17
257 بازدید
اشتراک گذاری
امروز ۱۲ شهریور ۹۶ مادر و پسر تصمیم گرفتیم دوتایی بریم خوشگذرونی چون بابا علی خیلی سرش شلوغه . در نتیجه سنگ کاغذ قیچی کردیم و تصمیم بر این شد بریم دنیای بازی چمران .پس بعد از کلاس لگو سرازیر شدیم به سمت خیابون شریعتی خداروشکر یه پارکینگ اختصاصی اونجا بود وگرنه معلوم نبود کجا باید ماشین رو پارک کنیم . من برای اولین بار رفتم سراغ سینما چند بعدی ولی نه یه بعد، نه سه بعد ، نه پنج بعد و نه شش بعد بلکه سینمای ۹ بعدی ولیییییی چشمتون روز بد نبینه چون فشارم از ترس افت کرده بود و رنگ و روم پریده بود بخاطر همین من و راردین مجبور شدیم یه ربع بشینیم و به استراحت بپردازیم.
بعد از بازی هم رفتیم فود کورت چمران چون مرد کوچک من هوس فیله ی سوخاری کرده بود
اینم یه چندتا عکس از یه روز پر هیجان
















نمیدونم چرا این غذا اماده نمیشه





اینجا هم خیلی نزدیک به مینیون نشستیم و منتظر غذا هستیم






پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان
12 شهریور 96 22:01
خدا حفظش کنه من میخوام فردا دخترامو ببرم اونجا خوبه