رادوینرادوین، تا این لحظه: 11 سال و 7 ماه و 18 روز سن داره

داستان جوانمرد کوچک

اخرین برگشت به هند و بازگشت برای همیشه به ایران

1390/3/20 2:49
137 بازدید
اشتراک گذاری

 فسقلی  مامان الان اواخر فروردینهو ما 3 الی 4 روز دیگه ایرانیم و من و تو

ازمایش غربالگیریو انجام دادیم و مامانی یه سونو هم انجام داد تا متوجه بشیم تو

دخملی یا پسملی ؟ چون تو هند سونوگراف اجازه ی بیان جنسیت رو نداره.

 عزیزم یه اعتراف, من دوس دارم که دخمل باشیخجالت.

وقتی از خانم دکتر پرسیدم دخترهدیگه نه ؟ گفت: نه بابا یه پسر شیطونه که

همش این ور اون ور میره و نمیذاره من کارمو دقیق انجام بدمتعجب . تا چند روز

سرحالنبودم ولی کم کم از اینکه تو پسری خوشحال شدمبغلماچ . حالا

دیگهدختر و پسر برام فرق نداره , فقط  صالح و سالم باشی پسر شیطونو

عسلهمامان و بابا.

 پسر شیرینم  الان تو ماه اردیبهشت - آپریل  هستیم و ما برگشتیم به هند.

حدود دو ماه دیگه ازین کشور خداحافظی میکنیم و بر میگردیم  به کشورمون.

به قول من و بابا هویت تو ایرانی هندیه لبخند ولی من نهایت سعیمو میکنم تا به

هندیا زیاد نگاه نکنم تا تو مثل اونا سیاه نشی نیشخند.( از دوستای هندیم شرمندهخجالت).  

 

 

الانا حال و هوای خوبی دارم ,کم کم دارم حست میکنم . پسر عزیزم تکون خوردنات تو دلم خیلی شیرینه.

ای خدا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا ا    شکرت چقدر لذت بخشه

تاریخ بلیط خداحافظی از هند 23 خرداد ماه 1390 هستش و من بابا دوست

داریمکه بیشتر روزامونو با دوستامون مخصوصا آقای پیری و خانمش سپری

کنیم چونمطمئنیم که دلمون براشون خیلی تنگ میشه تا زمان دیدار مجدد.

اینم عکس

مامان , بابا و نی نی 5 ماهه این یه عکس دیگهخداحافظ کشور هفتاد و دو ملت              

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

علی
11 تیر 92 3:06
سلام چه مطالب جالبی وخداکوشلوی ناز واستون نگهداره اگه دوست داشتید امار وبت بالا بره بیاید واسه تبادل لینک بهترین شکلکهای متحرک واسه وبتون بازم ممنون از شما این گل واسه نینی تون که همیشه بوی خوش زندگیتون باشه







مامان پارسا
11 تیر 92 8:03
وبتون مبارك اميدوارم هميشه خبرهاي خوب بنويسين







مرسی و متشکرم